Hierbij het Seniorenbulletin/PriKBOrd van april, met onze excuses voor de late plaatsing.

Geschreven op
door
Hierbij het Seniorenbulletin/PriKBOrd van april, met onze excuses voor de late plaatsing.
Even een reactie op de kien-avond Die begint om 19.00 uur en eindigt om 21.30 uur.
Dat is voor de verpleging die de personen in bed moeten verzorgen.
Eerst was dat wel tot 22.00 uur maar dat is veranderd.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit in de Nieuwsbrief te vermelden.
Geef een reactie